vrijdag 3 oktober 2014

Naalden etui

Vandaag me eens aan iets nieuws wagen, garen en stofje had ik toch liggen.
Ben het zat dat ik me naalden in een tube bewaar en ik dan altijd alles moet uitgieten voor ik de juist vind, dus plan is een naalden etui.
Koffie staat klaar, me water ernaast en aan de start nu.

Ik ben benieuwd of dit me lukt.





Dus deze wordt het niet (momenteel) om zelf te ontwerpen lukt me dus niet, garen te dik denk ik.
Op het net gezocht en deze gevonden
Aantal steken past voor me voorkant etui achterkant zal ik dan wel zien. Juist kleuren beetje anders, had veel in de schattenkist maar de 3 tinten grijs niet.

Vorderingen zullen volgen.



Weet dus niet of ik het goed doe met me nieuwe draden te nemen.


Is wel puzzelwerkje draden soms in de knoop achteraan maar begin is er. Voor vandaag stop ik het, ga me pompoensoep maken en daarna gezellig weer aan de brei.
Me mutsen dichtnaaien die ik gisteren breide daar begin ik mee.
*****************************************
Dag 2 van me borduursel



zie nu met dit dicht te trekken met camera dat ik niet al me kruisjes gelijk heb. Kan dit kwaad?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten