maandag 22 september 2014

hoe ga ik hier aan beginnen.

Mijn vriendin haar schoonmoeder is een paar maand geleden overleden, vroeg ze me een tijdje geleden moet je hobby gerief hebben van haar ik zei breng maar je weet nooit wat er tussen zit.


Nu deze morgen na het poetsen naar de hobby kamer getrokken om toch eens in die dozen te neuzen.

Hier dan me gevonden schatten:

Alle soorten en kleuren borduurgaren hoe ik die best ga bewaren en uitzoeken moet ik nog doosjes voor zoeken denk ik.

Dit zijn de stofjes maar zoals je kan zien op de foto's zijn die wel al goed geel geworden (dame was een erge rookster) dus de geur moet er ook nog wat uit. Iemand tips altijd welkom want staan daar voor getekende afbeelding op en weet niet of dat ga erop blijven als ik ze eens zou maken.

En dan de boekjes 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten